سما المصري تفتح النار على شيرين عبدالوهاب.. وتعايرها بصورتها قبل الشهرة

0 تعليق 0 ارسل لصديق نسخة للطباعة تبليغ

سما المصري تفتح النار على شيرين عبدالوهاب.. وتعايرها بصورتها قبل الشهرة.. ننقل لكم من جولولي هذا سما المصري تفتح النار على شيرين عبدالوهاب.. وتعايرها بصورتها قبل الشهرة، حيث سما المصري تفتح النار على شيرين عبدالوهاب.. وتعايرها بصورتها قبل الشهرة.. تابعوا معنا في اخبار العصر احدث الاخبار.. سما المصري تفتح النار على شيرين عبدالوهاب.. وتعايرها بصورتها قبل الشهرة لهذا اليوم.. الخبر سما المصري تفتح النار على شيرين عبدالوهاب.. وتعايرها بصورتها قبل الشهرة.

اخبار العصر القاهرة - Gololy

فتحت الراقصة المصرية سما المصري النار على مواطنتها الفنانة شيرين عبدالوهاب، بعد تصريحات الأخيرة عن مياه النيل ووصفها لها بأنها بها بلهارسيا.

سما نشرت صورة قديمة لشيرين، على حسابها على “انستجرام”، وعلقت عليها بقولها: “دي صوره الاخت الفنانة شيرين ايام ما كان عندها بلهارسيا ايام ما كانت بتشرب من ميه النيل قبل ما تتعلم انجليزي وتعرف تقول اسم الميه المعدنية بالانجليزي.. اللهم يرحم كنتي زمان فاكره الليبتون دا رئيس امريكا وكنتي فاكره الكريسماس دي ايس كريم انتي اللي قلتيلي كده فاكره؟؟”.

وأضافت: “بصي انا مش هقولك مصر اللي عملتك ولا مصر اللي نضفتك ذي ناس كتير ماهتقولك كده لا سمح الله لا انا هقولك ميه البلهارسيا دي بتاعت مصر...عارفه يعني ايه مصر ولا مش عارفه ؟؟ هي الميه دي اللي خلتك شيرين والعيب مش عليكي العيب ع اللي لسه بيقول عليكي فنانه ونجمه وانتي طايحه في خلق الله مره عمرو دياب ومره شريف مدكور وصوتي لعساف ضد احمد جمال ابن بلدك”.

وتابعت: “بلد البلهارسيا ماتنفعش تعيش فيها واحده ذيك بتاعت ميه معدنيه وفساتين براندات وبارفانات وحاجات سيبي دا للغلابه.. فاكره مطعم الهابي دولفين في المنيل اللي نصر محروس اخدك منه وانتي بتغني هناك بالشبشب ابو ورده؟؟ لسه موجود المطعم ويشهد انك كنتي مش لاقيه حتي تشربي ميه البلهارسيا لا انتي عارفه كنتي بتشربي ميه ايه.. ايوه هي الميه الصفرا دي هي دي للي كنتي بتشربيها اللي كلها املاح دي.. دي فعلا اللي تليق ليكي.. ياتروحي لبنان يا تعتذري لمصر.. مصر اللي عملت منك فنانه وتعتذري للمصريين كلهم....ملعون ابو الشهره ياشيخه اللي نستك اصلك واهلك وبلدك.. مصر بتمسي عليكي بصورتك القديمه دي وبتقولك اوعي تنسي نفسك.. طبعا الحبيبه هيقولوا لي بصي للبسك الاول.. ايوه بالبس كل حاجه وحشه في نظركم بس لا اهين بلدي واللي يهين بلدي اقطع له لسانه حتي لو اه ياليل... اخس ع الفلوس اللي بتغير النفوس”.

وكانت إحدى معجبات شيرين قد طالبتها بغناء أغنية “ماشربتش من نيلها” في إحدى الحفلات، فردت الفنانة المصرية مازحة: “هيجيلك بلهارسيا..  اشربي مياه أفيان أحسن”، وهي أحد شركات المياه المعدنية الشهيرة

20171114_124722_0911.jpg

شكرا لمتابعينا الكريام فقد تابعتم خبر سما المصري تفتح النار على شيرين عبدالوهاب.. وتعايرها بصورتها قبل الشهرة , تم نقله وجلبه من موقع جولولي, وبالتالي فإن هذا الخبر يعتبر منقول من مصدره ولا يتحمل موقع أخبار العصر أي مسئولية عن سما المصري تفتح النار على شيرين عبدالوهاب.. وتعايرها بصورتها قبل الشهرة وإنما تقع المسئولية على مسئولي موقع جولولي . ولتصلكم أخر الاخبار تابعونا على مواقع التواصل الاجتماعي اسفل الصفحة.

اخبار العصر - سما المصري تفتح النار على شيرين عبدالوهاب.. وتعايرها بصورتها قبل الشهرة

أخبار ذات صلة

0 تعليق