أول تعليق لآية عبدالله بعد نجاتها من حادث سير

0 تعليق 0 ارسل لصديق نسخة للطباعة تبليغ

القاهرة - Gololy

نجت الفنانة المصرية آية عبدالله من الموت في حادث سير مروع، والذي نقلت نقلت على إثره لإحدى المستشفيات الخاصة.

الفنانة المصرية كشفت تفاصيل ما حدث لها، بقولها: “الحمدلله في السراء والضراء امبارح عملت حادثه كبيره كنت في المهندسين وكنت بعدي الشارع وعربيه خبطتني و طرت في الجو وقعت الناحيه التانيه وفرمل علي اخر لحظة كنت خلاص بشوف الموت بعيني وناس شالوني ودوني مستشفي الشروق و عملت فحوصات و أشعه و سونار عشان كان في اشتباه في نزيف داخلي و لكن الحمدلله الدكتور قالي اتكتبلك عمر جديد بس في كدمات كبيره في جسمي كله من الحادثة الحمدلله”.

ووجهت الشكر لكل من وقفوا بجانبها، بقولها: “عايزه اشكر الناس اللي ودتني المستشفي و مسابونيش ولا لحظة.. وبشكر كل الناس وجمهوري وأصدقائي الفنانين والمطربين اللي سالوا عليا واللي مبطلوش اتصال عشان يطمنوا عليا بجد أنا موبايلي مبطلش رِن من امبارح شكرًا ليكم بجد.. وشكر خاص لصديقي و اختي مريم الصبان لانها ماسابتنيش ولا لحظه لحد ما اطمنت عليا .. وشكر خاص لمدير أعمالي عصام نصرالله علي متابعته ليا لحظه بلحظه.. الحمدلله أنا خرجت من المستشفي و صليت ركعتين شكر علي كرم ربنا ليا”.

وكانت شقيقة آية قد نشرت صورة لها من داخل المستشفى عبر صفحتها الشخصية بموقع «إنستجرام”، وطالبت جمهورها بالدعاء لها قائلة: «ادعوا لأختي آية هي في المستشفى دلوقتي وعملت حادثة».

إقرأ الخبر من المصدر جولولي

أخبار ذات صلة

0 تعليق